Urządzenia Epson pod EZD RP

EZD RP to system elektronicznego zarządzania dokumentacją, który jest dedykowany dla administracji publicznej. System opracowany przez NASK oraz urzędników publicznych, który usprawnia zarządzanie jednostką publiczną oraz usprawnia procesy pomiędzy urzędem a klientami w systemie obiegu dokumentów. System EZD RP zapewnia zgodność działania wszystkich organów państwa w zakresie zarządzania dokumentacją z właściwymi przepisami prawa.

Skaner Epson DS-800WN z systemem DocuScan EZD pozwala na szybkie i niezawodne skanowanie dokumentacji papierowej bezpośrednio do systemu EZD RP.  Cała obsługa wykonywana jest na panelu skanerze Epson a dokumenty są automatycznie zapisane we właściwych miejscach systemu EZD RP.

Dostępne są następujące przepływy skanowania do systemu EZD RP:

Ulotka i opis rozwiązania

DocuScan EZD

System EZD RP jest to system teleinformatyczny do elektronicznego zarządzania dokumentacją umożliwiający wykonywanie w nim czynności kancelaryjnych, dokumentowanie przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenie i tworzenie dokumentów elektronicznych. EZD RP jest projektem rządowym i oferowanym bezpłatnie dla polskiej administracji. Zgodnie z zapowiedziami od 1 stycznia 2026 roku, wszystkie urzędy i jednostki podległe będą zobligowane do wprowadzenia systemu EZD.

System DocuProfessional to modułowym systemem zarządzania wydrukiem, kopią oraz przepływem prac skanowania. System oferuje zarządzanie użytkownikami, urządzeniami oraz uprawnieniami i dostępem do poszczególnych funkcji. Dzięki centralnemu zarządzaniu z poziomu panelu administracyjnego klient ma pełen wgląd w całe środowisko wydruku oraz skanowania. Daje to pełne bezpieczeństwo oraz redukcję kosztów wydruku i optymalizację przepływu wydruku, kopii oraz skanowania.

System składa się z następujących modułów: autoryzacja, wydruk podążający, raportowanie, skanowanie, OCR, kody kreskowe, EZD RP.  

top