Ysoft SafeQ

Rozwiązanie SafeQ pozwala zmniejszyć znacznie koszty druku biurowego dzięki zliczaniu i wycenie wartości wytwarzanych dokumentów. W efekcie firma może skutecznie kontrolować wydatki na druk i kopiowanie oraz – analizując obciążenie poszczególnych urządzeń – lepiej planować inwestycje w sprzęt biurowy.

YSoft SafeQ jest zintegrowanym rozwiązaniem zarządzania drukiem oferującym obsługę rozliczeń, zabezpieczenia oraz kontrolę dostępu w urządzeniach wielofunkcyjnych oraz drukarkach, ułatwiając kontrolę kosztów wydruków, jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo poufnych dokumentów. YSoft SafeQ poddaje analizie każdą operację drukowania, kopiowania i skanowania w celu uzyskania dokładnego rozliczenia oraz zwrotu kosztów.

Korzyści

  • Wzrost produktywności
    dzięki zaawansowanej funkcjonalności drukowania i skanowania
  • Poprawa bezpieczeństwa
    w zakresie kradzieży lub wykorzystania poufnych informacji
  • Wbudowana platforma Xerox EIP
    za sprawą zintegrowanej aplikacji terminalowej SafeQ
  • Drastyczne obniżenie kosztów drukowania
zarzadzanie-srodowiskiem-wydruku

Kluczowe funkcje

  • Kontrola dostępu do drukowania i kopiowania
    po uwierzytelnieniu użytkownika i z uwzględnieniem funkcji follow-me oraz możliwością zastosowania dowolnego czytnika kart
  • Adresowane rozliczanie
    każdej strony w zależności od użytkownika, wydziału, urządzenia lub projektu
  • Łatwa analiza środowiska druku
  • Większa kontrola
    nad drukowaniem i kopiowaniem w kolorze (zakazy i zezwolenia)
  • Eliminowanie pozostawionych wydruków
  • Pełne monitorowanie
terminal-systemu-ysoft

System SafeQ może być zastosowany środowisku rozproszonym: centrala + oddziały zlokalizowane na całym świecie. Firma Docu-Partner jest bezpośrednim partnerem YSoft – producent systemu SafeQ. Prowadzimy bezpośrednią sprzedaż, wdrożenia oraz serwis systemu SafeQ.

centrum-danych

top