Funkcjonalność systemu DocuProfessional
Funkcjonalność DocuProfessional do zarządzania wydrukiem, kopiowaniem i skanowaniem z drukujących urządzeń wielofunkcyjnych.
Dla wersji DocuProfessional v.3.x – Enterprise
Funkcjonalność DocuProfessional – Licencjonowanie:
- licencjonowanie poszczególnych modułów systemu
- brak ograniczeń licencyjnych co do ilości użytkowników systemu
- licencjonowanie na ilość urządzeń podłączonych do systemu
- możliwość licencjonowania na określony czas
- brak ograniczeń licencyjnych co do ilości lokalizacji (oddziałów)
Funkcjonalność DocuProfessional – Kontrola dostępu:
- możliwość zabezpieczenia dostępu użytkowników do urządzeń wielofunkcyjnych
- możliwość zablokowania wszystkich funkcji urządzenia i odblokowanie ich po autoryzacji
- możliwość wydrukowania wszystkich prac podczas logowania
- możliwość autoryzacji użytkownika przy pomocy karty elektronicznej z wykorzystaniem zewnętrznego czytnika autoryzacyjnego lub alternatywne logowania za pomocą kodu PIN bądź login i hasło z AD
- możliwość automatycznego przypisywania kart zbliżeniowych przez użytkowników z wykorzystaniem kodów PUK (automatyczne generowanie na email bądź pierwszy wydruk) bądź za pomocą danych użytkownika AD
- możliwość pobierania listy użytkowników z zewnętrznych źródeł danych takich jak np.: Active Directory, plik CSV
- możliwość utworzenia kilku różnych połączeń do AD
- automatyczna synchronizacja użytkowników z LDAP
- obsługa wydruków z różnych systemów m.in.: Windows, Linux, iOS
- współpraca z serwerem wydruku EFI Fiery
- polski bądź angielski interfejs użytkownika na panelu urządzenia
Funkcjonalność DocuProfessional – Wydruk podążający:
- funkcjonalność wydruku podążającego i zabezpieczonego
- wydruk plików wysłanych na E-Mail (wydruk mobilny)
- możliwość odebrania utworzonego zadania na dowolnym kompatybilnym urządzeniu podłączonym do systemu
- możliwość odebrania utworzonego zadania w dowolnym oddziale
- możliwość zarządzania kolejką prac z poziomu wyświetlacza MFP urządzenia
- możliwość anulowania prac, ponownego wydrukowania z historii
- możliwość zmiany ustawień pracy przed wydrukowaniem na urządzeniu: liczby kopii, druk dwustronnego, trybu kolor/mono
- możliwość podglądu pracy przed wydrukiem
- możliwość zwolnienia wszystkich lub wybranych prac z kolejki wydruku
- system wyświetla jedynie prace aktualnie zalogowanego użytkownika na urządzeniu
- możliwość ponownego wydrukowania prac bez drukowania („Ulubione”)
- powiadomienia na urządzeniu o statusie pracy dokumentów drukowanych
- zliczanie prac w czasie rzeczywistym
- system posiada funkcję rozróżniania stron monochromatycznych i kolorowych w pracach mieszanych tj. takich, które zawierają strony zarówno mono jak i kolor
- wydruk mobilny (wysyłanie prac na dedykowany email)
Funkcjonalność DocuProfessional – Reguły*:
- możliwość zastosowania reguł w zadaniach drukowania, kopiowania, skanowania*
- możliwość powiadomień o zastosowaniu reguły
- możliwość wymuszenia druku dwustronnego; druk czarno-białego
- możliwość blokowania wydruku kolorowego
- możliwość ograniczenia drukowania, kopiowania, skanowania dla poszczególnych użytkowników, grup użytkowników, urządzeń, grup urządzeń*
- możliwość ustawianie reguły ilościowych jak i kosztowych dla prac: drukowanych, kopiowanych, skanowanych*
- możliwość definiowania reguły ze względu na nazwę pliku, rozszerzenie
- możliwość definiowania reguły dostępu do drukowania, kopiowania, skanowania w określonych godzinach
Funkcjonalność DocuProfessional – Raportowanie:
- centralny system raportowania (rozliczenie każdego oddziału z pozycji centralnego systemu)
- możliwość generowania raportu czasowego oddzielnie dla: drukowania, kopiowania, skanowania, faks
- możliwość generowania raportu oddzielnie na format: A3, A4, kolor, mono
- możliwość grupowania raportów na: jednostki, użytkowników, urządzenia, grupy użytkowników, grupy urządzeń
- możliwość generowania raportu ilościowego jak i kosztowego
- możliwość generowania raportu na projekty (drukowania, kopiowania, skanowania)
- możliwość generowania automatycznych raportów i wysyłania ich drogą email do wybranych osób
- wgląd w pełną historię pracy
- każdy z użytkowników może mieć dostęp do własnych raportów przez portal www
Monitoring*:
- monitorowanie stanów materiałów eksploatacyjnych
- monitorowanie poziomu tac papieru (co 25% dla wybranych modeli urządzeń)
- aktualny odczyt stanów liczników urządzeń
- raport błędów serwisowych z urządzeń
- automatyczne powiadomienia: liczniki, materiały, brak papieru, zdarzenia serwisowe
- definiowanie powiadomień dla wielu poziomów stanów materiałów eksploatacyjnych
Skanowanie:
- centralny system skanowania
- możliwość zarządzania skanowaniem poprzez definiowanie szablonów skanowania z poziomu systemu dla grup użytkowników
- możliwość zliczania i raportowania prac skanowanych
- możliwość tworzenia szablonów skanowania w systemie
- możliwość skanowania do zdefiniowanego katalogu użytkownika; e-mail zalogowanego użytkownika
- dostępne wybrane szablony skanowania dla zalogowanego użytkownika
- możliwość przypisywania szablonów dla wybranych grup użytkowników
- możliwość definiowania ścieżki jak i nazwy pliku ze zmiennych dynamicznych np.: login użytkownika, grupa, folder domowy
- skanowanie do onedrive
- skanowanie z podanie m parametrów wejściowych i zapis ich do nazwy pliku
- skanowanie z podziałem dokumentu co n stron dla formatu pdf
- skanowanie na wiele adresów E-Mail
Administracja:
- centralny system zarządzania dostępny poprzez przeglądarkę internetową
- centralny system zarządzania wszystkimi oddziałami
- centralny system dodawania urządzeń, użytkowników, grup
- interfejs panelu administracyjnego w języku polskim oraz angielskim
- automatyzacja kopii zapasowej systemu
- konfiguracja ustawień poczty SMPT, LDAP
- zarządzanie użytkownikami, urządzeniami, grupami użytkowników i urządzeń
- zarządzanie regułami
- historia autoryzacji na urządzeniu
- możliwość konfiguracji ilości stron podglądu na urządzeniu
- możliwość definiowania czasu jak długo mają być przechowywane prace aktywne, w historii
- możliwość ustawienia aby wszystkie prace drukowane i przetrzymywane na serwerze były szyfrowane
- możliwość przypisania aliasów pod użytkownika, które pozwalają zidentyfikować tego samego użytkownika z różnymi loginami z różnych systemów
- ustawienie jak długo prace wydrukowane mają być przechowywane na serwerze
- ustawienie jak długo prace aktywne mają być dostępne dla użytkowników
DocuOffice, DocuBarcode (moduły dodatkowe):
- skanowanie z rozpoznawaniem tekstu, przetwarzanie dokumentów do formatów plików takich jak: doc, xls, ppt, PDF, PDF przeszukiwany, txt/csv
- możliwość otworzenia plików w programach takich jak: Word, Excel, PowerPoint, AdobeReader
- wysyłanie przetworzonych dokumentów na e-mail, jako link do załącznika bądź folder zalogowanego użytkownika
- skanowanie dokumentów z panelu urządzenia wielofunkcyjnego z funkcją rozpoznawaniem tekstu,
- hotfolder – przetwarzanie plików pdf do wybranego formatu (katalog wejściowy dokumentów do przetworzenia i katalog wyjściowy z dokumentami przetworzonymi)
- hotfolder kody – przetwarzanie plików pdf z kodami kreskowymi z wybranego folderu i zapis nazwy kodu do nazwy pliku oraz wysłanie wyniku do odpowiedniego katalogu
- definiowanie wielu szablonów skanowania dla określonych grup użytkowników
- konfiguracja widoku systemu (dostęp do wybranych formatów; opcji skanowania) na panelu urządzenia dla grup użytkowników
- skanowanie z rozpoznawaniem kodów kreskowych (kod kreskowy jako rozdzielnik dokumentów; kodu jako nazwy pliku)
- definiowanie uprawnień dostępu do wybranych szablonów dla grup użytkowników
- możliwość wysyłania dokumentów na wybrany email i ocr do odpowiedniego formatu
- skanowanie z podziałem dokumentu co n stron dla formatu pdf
- skanowanie z podziałem dokumentu co n stron dla formatów ocr
*nie wszystkie funkcje dostępne na dane modele urządzeń bądź producentów. Szczegóły u producenta oprogramowania Docu-Partner.