Oferta SafeQ pozwala zmniejszyć znacznie koszty druku biurowego dzięki zliczaniu i wycenie wartości wytwarzanych dokumentów. W efekcie firma może skutecznie kontrolować wydatki na druk i kopiowanie oraz – analizując obciążenie poszczególnych urządzeń – lepiej planować inwestycje w sprzęt biurowy.

YSoft SafeQ jest zintegrowanym rozwiązaniem zarządzania drukiem oferującym obsługę rozliczeń, zabezpieczenia oraz kontrolę dostępu w urządzeniach wielofunkcyjnych oraz drukarkach, ułatwiając kontrolę kosztów wydruków, jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo poufnych dokumentów. YSoft SafeQ poddaje analizie każdą operację drukowania, kopiowania i skanowania w celu uzyskania dokładnego rozliczenia oraz zwrotu kosztów.

Korzyści

  • Wzrost produktywności
    dzięki zaawansowanej funkcjonalności drukowania i skanowania
  • Poprawa bezpieczeństwa
    w zakresie kradzieży lub wykorzystania poufnych informacji
  • Wbudowana platforma Xerox EIP
    za sprawą zintegrowanej aplikacji terminalowej SafeQ
  • Drastyczne obniżenie kosztów drukowania
zarzadzanie-srodowiskiem-wydruku

Kluczowe funkcje

  • Kontrola dostępu do drukowania i kopiowania
    po uwierzytelnieniu użytkownika i z uwzględnieniem funkcji follow-me oraz możliwością zastosowania dowolnego czytnika kart
  • Adresowane rozliczanie
    każdej strony w zależności od użytkownika, wydziału, urządzenia lub projektu
  • Łatwa analiza środowiska druku
  • Większa kontrola
    nad drukowaniem i kopiowaniem w kolorze (zakazy i zezwolenia)
  • Eliminowanie pozostawionych wydruków
  • Pełne monitorowanie
terminal-systemu-ysoft

System SafeQ może być zastosowany środowisku rozproszonym: centrala + oddziały zlokalizowane na całym świecie. Firma DOCU-PARTNER Sp. z o.o. jest bezpośrednim partnerem YSoft – producent systemu SafeQ. Prowadzimy bezpośrednią sprzedaż, wdrożenia oraz serwis systemu SafeQ.

oferta - centrum-danych

DocuProfessional służy do kontroli wydruku, kopiowania i skanowania na urządzeniach wielofunkcyjnych Xerox. Jest to modułowy system, dający możliwości kontroli wykonywanych zadań.

docu-professional

Nasza oferta – składa się z pięciu modułów:

  • MODUŁ AUTORYZACJI
    dostęp do urządzenia jest zabezpieczony. Użytkownik może odblokować urządzenie za pomocą swojego kodu PIN bądź karty dostępowej.
  • MODUŁ WYDRUKU PODĄŻAJĄCEGO
    odebranie wydruku z dowolnego urządzenia podłączonego do systemu. Konieczność autoryzacji gwarantuje poufność wydruku.
  • MODUŁ RAPORTOWANIA
    umożliwia uzyskanie szczegółowych raportów ilościowych i kosztowych zawierających dane o wydrukach, skanach oraz skopiowanych dokumentach.
  • MODUŁ SKANOWANIA
    parametryzowane funkcje skanowania na udostępniony zasób użytkownika bądź na jego e-mail.
  • MODUŁ OCR
    możliwość skanowania do formatów edytowalnych m.in. Word, Excel.

Nasza oferta – Główne cechy:

  • rozliczanie kosztów drukowania, kopiowania, skanowania
  • zwiększenie bezpieczeństwa środowiska wydruku
  • autoryzacja za pomocą karty zbliżeniowej bądź kodu PIN
  • wydruk poufny i podążający
  • optymalizacja środowiska wydruku (obniżenie kosztów)
  • integracja systemu z panelem urządzenia wielofunkcyjnego
  • reguły pozwalające na ustawienie polityki drukowania w firmie
  • pełna integracja z LDAP
  • konfiguracja licencji systemu pod potrzeby klienta
  • panel administracyjny dostępny przez interfejs webowy
  • zarządzanie pracami: aktywne, ulubione, historia, usuwanie
  • skanowanie na e-mai i do folderu zalogowanego użytkownik

Firma DOCU-PARTNER Sp. z o.o. zajmuje się usprawnianiem procesów w firmie. Dzięki naszym rozwiązaniom firmy przetwarzają swoje dane w sposób szybki, niezawodny i automatyczny.

Przykład programów:

DocuScan FV – system dostępny na urządzeniu wielofunkcyjnym Xerox, który służy do selektywnego rozpoznawania danych z faktur a następnie zapis danych wyjściowych: obraz do pdf a odczytane dane do odpowiedniego formatu np: xml.

DocuScan kody – zautomatyzowany proces skanowania dokumentów z rozpoznawaniem kodów kreskowych. Wszystkie operacje wykonasz na urządzeniach Xerox gdzie system potrafi rozpoznać i rozdzielić dokumenty według znacznika (np. kody kreskowe) oraz wyeksportować dane do bazy danych, pliku xml.

DocuScan Office – system dostępny na urządzeniach wielofunkcyjnych Xerox przez panel dotykowy. System służy do przetwarzania skanowanych dokumentów do formatów: Word, Excel, PowerPoint, PDF/przeszukiwalny, PDF, txt.

docupartner.pl – Strona główna naszej firmy gdzie znajdziesz nasze inne produkty, które mogą się okazać przydatne w twojej firmie

docupro.pl – Więcej o naszym systemie zarządzania wydrukiem, listy kompatybilności urządzeń innych marek, więcej materiałów promocyjnych.

top