Rozwiązanie SafeQ pozwala zmniejszyć znacznie koszty druku biurowego dzięki zliczaniu i wycenie wartości wytwarzanych dokumentów. W efekcie firma może skutecznie kontrolować wydatki na druk i kopiowanie oraz – analizując obciążenie poszczególnych urządzeń – lepiej planować inwestycje w sprzęt biurowy.
YSoft SafeQ jest zintegrowanym rozwiązaniem zarządzania drukiem oferującym obsługę rozliczeń, zabezpieczenia oraz kontrolę dostępu w urządzeniach wielofunkcyjnych oraz drukarkach, ułatwiając kontrolę kosztów wydruków, jednocześnie zapewniając bezpieczeństwo poufnych dokumentów. YSoft SafeQ poddaje analizie każdą operację drukowania, kopiowania i skanowania w celu uzyskania dokładnego rozliczenia oraz zwrotu kosztów.
Korzyści
Wzrost produktywności dzięki zaawansowanej funkcjonalności drukowania i skanowania
Poprawa bezpieczeństwa w zakresie kradzieży lub wykorzystania poufnych informacji
Wbudowana platforma Xerox EIP za sprawą zintegrowanej aplikacji terminalowej SafeQ
Drastyczne obniżenie kosztów drukowania
Kluczowe funkcje
Kontrola dostępu do drukowania i kopiowania po uwierzytelnieniu użytkownika i z uwzględnieniem funkcji follow-me oraz możliwością zastosowania dowolnego czytnika kart
Adresowane rozliczanie każdej strony w zależności od użytkownika, wydziału, urządzenia lub projektu
Łatwa analiza środowiska druku
Większa kontrola nad drukowaniem i kopiowaniem w kolorze (zakazy i zezwolenia)
Eliminowanie pozostawionych wydruków
Pełne monitorowanie
System SafeQ może być zastosowany środowisku rozproszonym: centrala + oddziały zlokalizowane na całym świecie. Firma DOCU-PARTNER Sp. z o.o. jest bezpośrednim partnerem YSoft – producent systemu SafeQ. Prowadzimy bezpośrednią sprzedaż, wdrożenia oraz serwis systemu SafeQ.
DocuProfessional służy do kontroli wydruku, kopiowania i skanowania na urządzeniach wielofunkcyjnych Xerox. Jest to modułowy system, dający możliwości kontroli wykonywanych zadań.
System składa się z pięciu modułów:
MODUŁ AUTORYZACJI dostęp do urządzenia jest zabezpieczony. Użytkownik może odblokować urządzenie za pomocą swojego kodu PIN bądź karty dostępowej.
MODUŁ WYDRUKU PODĄŻAJĄCEGO odebranie wydruku z dowolnego urządzenia podłączonego do systemu. Konieczność autoryzacji gwarantuje poufność wydruku.
MODUŁ RAPORTOWANIA umożliwia uzyskanie szczegółowych raportów ilościowych i kosztowych zawierających dane o wydrukach, skanach oraz skopiowanych dokumentach.
MODUŁ SKANOWANIA parametryzowane funkcje skanowania na udostępniony zasób użytkownika bądź na jego e-mail.
MODUŁ OCR możliwość skanowania do formatów edytowalnych m.in. Word, Excel.
skanowanie na e-mai i do folderu zalogowanego użytkownik
Firma DOCU-PARTNER Sp. z o.o. zajmuje się usprawnianiem procesów w firmie. Dzięki naszym rozwiązaniom firmy przetwarzają swoje dane w sposób szybki, niezawodny i automatyczny.
Przykład programów:
DocuScan FV – system dostępny na urządzeniu wielofunkcyjnym Xerox, który służy do selektywnego rozpoznawania danych z faktur a następnie zapis danych wyjściowych: obraz do pdf a odczytane dane do odpowiedniego formatu np: xml.
DocuScan kody – zautomatyzowany proces skanowania dokumentów z rozpoznawaniem kodów kreskowych. Wszystkie operacje wykonasz na urządzeniach Xerox gdzie system potrafi rozpoznać i rozdzielić dokumenty według znacznika (np. kody kreskowe) oraz wyeksportować dane do bazy danych, pliku xml.
DocuScan Office – system dostępny na urządzeniach wielofunkcyjnych Xerox przez panel dotykowy. System służy do przetwarzania skanowanych dokumentów do formatów: Word, Excel, PowerPoint, PDF/przeszukiwalny, PDF, txt.